اینستاگرام عروسی باما تلگرام عروسی باما اینستاگرام عروسی باما تلگرام عروسی باما
تاریخ انتشار:
نویسنده: ارغوان حسامی

عادت هایی که به روابط زناشویی شما آسیب خواهند زد

عادت های بد روابط زناشویی

 


عادات بد غذایی را کنار بگذارید


اگر شما عادت به خوردن هر غذایی دارید احتمالا بدن شما از کربوهیدرات، قندهای ساده و چربی های ترانس و اشباع شده پر شده است. این امر می تواند جریان خون شما را کاهش داده و بر سلامت جنسی شما تاثیر بگذارد. این عادات بد را کنار گذاشته و مقدار زیادی میوه و سبزیجات و پروتئین های گیاهی شبیه آجیل و لوبیا مصرف کنید. یک برنامه غذایی سالم، انرژی بیشتری برای روابط زناشویی به شما خواهد داد. 


 


مصرف نمک را کم کنید


هنگامی که شما به طور مرتب از غذاهای شور استفاده می کنید بیشتر در معرض ابتلا به فشار خون بالا قرار دارید که خود می تواند باعث کاهش میل جنسی در شما شود. مراقب غذاهای بسته بندی شده ای که دارای مقدار بسیار زیادی  سدیم هستند باشید. برای این کار جدول روی بسته بندی ها را مطالعه کنید. شما می توانید به جای استفاده کردن نمک به غذاهایتان از طعم دهنده های گیاهی و دیگر ادویه جات استفاده کنید. 


عادت های بد روابط زناشویی


 


استرس را کنار بگذارید


استرس و نگرانی پایدار شما را از بین خواهد برد. هنگامی که هورمون استرس برای مدت طولانی در بدن شما تولید شود به سلامت بدن آسیب رسانده و تمایل برای میل جنسی را در شما سرکوب خواهد کرد. سعی کنید علت به وجود آمدن استرس را در خودتان بررسی کنید و سپس به دنبال راه هایی برای رفع آن باشید همچنین بهتر است در زمان استرس برنامه هایی همچون پیاده روی در پارک، شرکت در کلاس یوگا و دیدن یک فیلم کمدی به ما کمک خواهند کرد. 


 


معاشقه قبل از روابط زناشویی را فراموش نکنید


علم نیز این را پشتیبانی می کند. معاشقه می تواند باعث بهتر شدن روابط شود. در یک نظر سنجی که از 7700 نفر صورت گرفت چه مردان و چه زنان بر این باور بودن که معاشقه قبل از رابطه باعث طولانی تر شدن رابطه می شود.


 


آیا سرتان خیلی شلوغ است


گاهی اوقات با سخت شدن زندگی اولین چیزی را که از فهرست کارهایمان خط می زنیم روابط زناشویی است. اما یادتان نرود که همیشه این روابط باید در اولویت همه کارهایتان باشد. بهتر است یک برنامه زمانبندی شده در این زمینه برای خودتان تهیه کنید تا مطمئن شوید هیچوقت سرد نمی شوید. بنابراین زمان مورد نظر را در روی تقویم خود علامت بزنید. این کار همچنین باعث می شود شما در رختخواب عملکرد بهتری داشته باشید. 


 


تنوع داشته باشید


شما همیشه در یک نوع رابطه گیر کرده اید. شما ممکن است همیشه یک رابطه معمولی داشته باشید و جز آن را تجربه نکرده باشید. پس سعی کنید موقعیت های جدید و مکان های جدید را امتحان کنید. یا حتی در زمانی آن را انجام دهید که معمولا آن را انجام نمی دهید. یا از شیوه هایی همچون ماساژ استفاده کنید. 


 


صحبت کنید


اگر در رابطه شما چیزی وجود دارد که باعث ناراحتی شما شده است یا ایده جدیدی برای رابطه اتان دارید که دوست دارید آن را امتحان کنید درباره آن صحبت کنید نگران واکنش شریک زندگی خود نباشید. سعی کنید در هنگام گفتن این موضوع بیشتر از احساسات و واکنش های خود صحبت کنید این باعث می شود تا در جملات خود از ضمیر "من" به جای "تو" استفاده کنید. 


 


درباره بدن خود خوب فکر کنید


چیزهایی که شما در مورد خودتان می گویید یا می شنوید تاثیر متفاوتی در میزان اعتماد به نفس شما دارد. هنگامی که این صحبت ها منفی است شما به خودتان و رابطه خود سرکوب می زنید. پس اگر قبل از این شما خودتان را پایین می دیده اید این طرز فکر را کنار بگذارید و روی چیزهایی که در مورد خودتان دوست دارید متمرکز شوید. از خودتان مراقبت کنید و وقتتان را با افراد مثبت اندیش بگذرانید.


 


چشمان خود را باز نگه دارید


حتی اگر باعث خواب آلودگی شما نشود ولی باعث کم شدن میل جنسی شما خواهد شد. مطالعه ای نشان داده زنان بیشتر تمایل به خواب پیدا می کنند تا سکس بهتر و بیشتر. 


 


دور کمر خود را اندازه بگیرید


آیا دور کمر شما بیشتر از حالت معمول است؟ کاهش این سایز می تواند عملکرد شما را در اتاق خواب افزایش دهد. این موضوع به ویژه در مورد مردان بیشتر صدق می کند. تحقیقات نشان داده مردانی که دور کمر آن ها بیشتر از 1 متر است احتمالاً مشکلات بیشتری در نعوظ خوهند داشت.


 


سیگار را ترک کنید


علاوه بر لیست طولانی ضررهایی که سیگار برای سلامتی ما دارد، می تواند باعث کاهش میل جنسی نیز شود. مواد شیمیایی موجود در تنباکو باعث اختلال در جریان خون می شوند و مشکلات جنسی بسیاری را خصوصاً برای آقایان به دنبال دارند. برای نحوه ترک به پزشک مراجعه کنید. 


 


 

0
0
پاسخ به نظر
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.